Rola / pozycja : Główny Administrator Wiek : Nie dotyczy Multikonto : Nie dotyczy
Admin
| Temat: Wilkołaki: znaczenie księżyca Nie Paź 15, 2017 1:55 pm | |
| Pełnia Bądź przeklęty ty, któryś zabił własnego brata i bądź błogosławiony, bo ten sam brat Ci wybacza i oddaje skradzione człowieczeństwo, któremu przewodziła dotychczas bestia.Według legend pełnia jest czasem całkowitego zdziczenia wilkołaka, przymusu przemiany, a także jedynym momentem, gdy może dojść do rozpowszechnienia klątwy na inne jednostki. Nie do końca jest to prawda. W czasie pełni wilkołak faktycznie nie może powrócić do ludzkiej formy – w wyniku klątwy zostaje zamknięty w ciele potwora, lecz błogosławieństwo zamordowanego brata (lub boga Aresa, jeśli pójść w stronę wierzeń starożytnych) powoduje odzyskanie pełnię świadomości swoich czynów. Niezależnie od wieku wilkołaka, odzyskuje w pełni ludzkie jestestwo, co pozwala mu nie tylko na całkowitą kontrolę swojego „drugiego ja”, ciała i instynktów, lecz przede wszystkim zmusza do refleksji, poznania istoty wilkołactwa od środka. Według starszych przedstawicieli tej rasy, pełnia jest czasem polowań oraz wielu medytacji. Czas pełni to także czas, gdy fizyczne atuty wilkołaka oraz jego zdolności regeneracyjne ulegają polepszeniu. Ponadto osłabione zostają wszystkie posiadane przez niego wady. Podatność na srebro nigdy się nie zmienia, zawsze pozostaje taka sama. Bonus dla wilkołaków wynosi:1. +50% do atutów siły oraz zręczności tylko i wyłącznie dla formy Bestii. 2. +50% do regeneracji niezależnie od wieku. 3. -50% do posiadanych wad z wykluczeniem podatności na srebro. Atuty po dodaniu bonusu z trwania pełni mogą być zmienne w zależności od posiadanego patronatu. Ponadto patronat znacząco wpływa na modyfikację bazowych atutów wilkołaka. Z tego względu wilkołak nigdy nie będzie równy innemu wilkołakowi.
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Paź 15, 2017 3:36 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Rola / pozycja : Główny Administrator Wiek : Nie dotyczy Multikonto : Nie dotyczy
Admin
| Temat: Re: Wilkołaki: znaczenie księżyca Nie Paź 15, 2017 2:52 pm | |
| Patronaty Patronat czyli skrócie faza księżyca, podczas której dany wilkołak przyszedł na świat lub którą odziedziczył po swoim stwórcy. Jest przydzielany w zależności od fazy księżyca, w której urodził się wilkołak lub dziedziczony w momencie przemiany człowieka w wilkołaka – wówczas przemieniony otrzymuje dokładnie taki sam patronat jak stwórca. W zależności od posiadanego patronatu, wilkołak otrzymuje inne bonusy,a także otrzymuje dostęp do poszczególnych drzew talentów znajdujących się bezpośrednio pod cechą samego patronatu. Samych patronatów jest pięć: Nów (brak księżyca) Sierp (po pierwszej kwardzie i przed ostatnią kwardą) Półksiężyc (pierwsza i ostatnia kwarda) Garb (księżyc przed i po pełni) Pełnia (księżyc w pełni)
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Nie Paź 15, 2017 3:19 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Rola / pozycja : Główny Administrator Wiek : Nie dotyczy Multikonto : Nie dotyczy
Admin
| Temat: Re: Wilkołaki: znaczenie księżyca Nie Paź 15, 2017 3:16 pm | |
| Nów (cień) Istoty tej grupy urodziły się pod patronatem całkowitych ciemności. To Cienie i właśnie w cieniach czują się najlepiej. Szybsi, zręczniejsi, przebieglejsi niż ich pobratymcy, zazwyczaj wykorzystywani w roli szpiegów lub morderców. Dostrzegają to, co ukryte przed wieloma oczyma, dzięki swojej niesamowitej percepcji. Wszystkie swoje zalety okupują jednak niską siłą, są w końcu dwa razy słabsze od standardowego pobratymca. Charakterystyka patronatu: 1. +50% do bazowej zwinności oraz szybkości w formach: Wilk, Bestia. 2. -50% do bazowej siły w formach: Pół Bestia, Wilk, Bestia. 3. Lepsza percepcja - szybsze i skuteczniejsze wyłapanie słabych punktów przeciwnika po wykupieniu odpowiedniego talentu. 4. Dostęp do drzewa talentów spod patronatu Cienia oraz jednoczesna blokada na dostęp do gałęzi drzew innych patronatów. Pełnia niweluje minus do siły formach Pół Bestii, Wilka oraz Bestii, dzięki czemu wilkołak pozostaje przy bazowej ilości wynoszącej 100%, a także otrzymuje bonus +50% do atutów szybkości i zwinności, co daje im łącznie +200% (100% bazowego i 2x50%) do tych statystyki. Sierp (Duch) Urodzeni pod tym patronatem są najbardziej uprzywilejowani i szanowani w wilkołaczej społeczności. Niesamowitą zaletą tego typu dzieci nocy jest zwiększona zdolność do regeneracji. Im starszy osobnik, tym większym wyzwaniem jest walka z nim, bo jego zdolność do samoleczenia z wiekiem wcale nie maleje. Szamani, mistycy, czy po prostu duchowi przewodnicy stada. To u nich szukają wsparcia i porady młodsi. To oni jako jedyni wśród wilkołaczej braci potrafią wejść w trans podczas, którego są w stanie dostrzec przyszłość. Działa to na tej samej zasadzie co zaleta Wizjonera u wampirów. Charakterystyka patronatu: 1. +50% do bazowej regeneracji w formach: Pół Bestia, Wilk, Bestia. 2. Możliwość wejścia w trans - odpowiednik wampirzej zalety Wizjonera. 3. Dostęp do drzewa talentów spod patronatu Ducha oraz jednoczesna blokada na dostęp do gałęzi drzew innych patronatów. W trakcie pełni, wilkołaki spod patronatu sierpu otrzymują łączny bonus do regeneracji w wysokości 200% (100% bazowej regeneracji + 50% bonusu z patronatu + 50% na czas trwania pełni). Półksiężyc (Harmonia) Spokojni, stonowani i najbardziej “ludzcy”. Zupełnie jakby zatracili gdzieś swoją wewnętrzną bestię. Aczkolwiek nie do końca. Po prostu jako jedyni w pełni potrafią nad nią zapanować i niezależnie od wieku nigdy nie tracą świadomości podczas przemiany. Co więcej nie straszny im szał wilkołaka oraz nie ogranicza ich też czas podczas przebywania w formie pół bestii. Empatia, którą emanują na każdym kroku czyni z nich wspaniałych dyplomatów i mediatorów w relacjach między innymi rasami. Ciężko ich wyprowadzić z równowagi i to właśnie oni stanowią stabilną opokę dla każdego stada. Charakterystyka patronatu: 1. Znacznie wyższy poziom empatii, który ułatwia kontakty z innymi rasami oraz przedstawicielami rasy własnej. 2. Całkowite zniesienie ograniczenia czasowego co do przebywania w formie Pół Bestii. Ponadto brak ryzyka nagłego przejście z jej formy do formy Wilka lub Bestii. 3. Niemożność wejścia w szał wilkołaka oraz całkowite zachowanie świadomości po transformacji w Wilka lub Bestię. 4. Dostęp do drzewa talentów spod patronatu Harmonii oraz jednoczesna blokada na dostęp do gałęzi drzew innych patronatów. W trakcie trwania pełni wilkołaki półksiężyca otrzymują normalne bonusy. Brzemienny Księżyc/Garb (Mądrość) Inteligentni, zawzięci, czasem uparci. Najbardziej wytrzymali i wytrwali wśród wilczych braci. Dzięki doskonałemu zrozumieniu sił natury i praw nią rządzących, potrafią zrozumieć mowę zwierząt. Zdolność ta pozwala im wzywać do pomocy wilczych braci podczas potyczek w ich naturalnym środowisku, czyli w lasach. Ich ryk wprawia każdego przeciwnika w drżenie. Z racji własnych predyspozycji, to oni najczęściej są w stadach łowcami, czy zwiadowcami. Potrafi dłużej utrzymać (i częściej się przemieniać) formę wilka, czy bestii, co jest znacznym udogodnieniem podczas walki. Jednak najważniejszą “zdolnością” obronną tego typu dzieci księżyca, jest zwiększona odporność na zabójcze dla nich srebro. Nie są całkowicie na nie uodpornieni, ale leczą się zdecydowanie szybciej niż pozostała wilcza brać. Charakterystyka patronatu: 1. +50% do bazowej wydolności organizmu, która przekłada się na częstotliwość oraz czas przebywania w formach Wilka oraz Bestii. 2. Rozumienie zwierząt (słyszenie ich myśli w głowie) oraz możliwość przyzwania (po wykupieniu odpowiedniego talentu) grupy wilków tylko i wyłącznie z terenu przez nie zamieszkałego - sukces definiuje rzut kością. 3. Możliwość dezorientacji lub wystraszenia przeciwnika przy pomocy ryku - sukces definiuje rzut kością. 4. Dostęp do drzewa talentów spod patronatu Mądrości oraz jednoczesna blokada na dostęp do gałęzi drzew innych patronatów. 5. +5% do odporności na obrażenia od srebra - po wykupieniu odpowiedniego talentu. W trakcie pełni wilkołaki z tej grupy otrzymują 200% (bazowe 100% + 2x50% bonusu do atutu wydolnościowego swojego organizmu. Naturalnie nie wpływa to na odporność na srebro. Pełnia (Furia) Furiaci, rzeźnicy, berserkerzy wilkołaczego świata. Ich siła jest nieziemska, ich szał nieposkromiony. Poza tym jego opanowanie również jest największe, toteż patrzą się na świat również z nieco animalistycznej perspektywy. W szale mogą współpracować, instynktownie planować ataki, oraz rozpoznawać swoich lub wrogów, co jest niemożliwe w przypadku innych patronatów. W zamian za to jednak są znacznie wolniejsze i mniej zwinne. Charakterystyka patronatu: 1. +50% do bazowej siły (odznacza się również masywniejszą postawą w formach Pół Bestii, Wilka oraz Bestii). 2. -50% do szybkości oraz zwinności w formach: Pół Bestia, Wilk, Bestia. 3. Szybsze wpadanie w szał wilkołaka z zachowaniem zwierzęcej świadomości - brak ryzyka zaatakowania swojego brata lub siostry oraz możliwość planowania czy działania w stadzie. 4. Dostęp do drzewa talentów spod patronatu Furii oraz jednoczesna blokada na dostęp do gałęzi drzew innych patronatów. W trakcie pełni otrzymują bonus 200% do siły (100%bazowej, oraz 2x po 50% z bonusu – jeden z pełni, drugi z patronatu), a także niwelują 50% minus do swojej zręczności oraz szybkości w formach Bestii, Pół Bestii i Wilka. |
|
Sponsored content
| Temat: Re: Wilkołaki: znaczenie księżyca | |
| |
|