Wilkołaki: mechanika
Regulamin
Przewodnik
Wizerunki
Rasy
Grupy
Kostka
Sklep
Nieobecności
Kto zagra?
Wezwij MG
Pytania
Forumowa Wiki
Zamówienia

Share
 

 

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 

Admin
Wilkołaki: mechanika Pretty-red-tulip-swaying-art-animated-gif

Rola / pozycja :
Główny Administrator

Wiek :
Nie dotyczy

Multikonto :
Nie dotyczy




Admin

Wilkołaki: mechanika Empty
PisanieTemat: Wilkołaki: mechanika   Wilkołaki: mechanika EmptySro Maj 17, 2017 11:24 am


MECHANIKA


1. Największy dopuszczalny wiek wilkołaka wynosi 400 lat.

2. Każdy wilkołak startuje z jedną pulą punktów. Ich wartość jest zależna od wieku i wynosi kolejno:

400 - 300 lat: 6 pkt
299 - 200 lat: 5 pkt
199 - 100 lat: 4 pkt
99 i mniej: 3 pkt

3. Cechy wilkołaka są kolejno podzielone na trzy kategorie: atuty, siła oraz zmysły. Każda z kategorii ma własne drzewo rozwoju.
Uwaga: należy pamiętać, że niemożliwym jest wykupienie wszystkich cech. Część jest ograniczona odgórnie, inna część zaś wykluczona przez poszczególne wady. Każdy taki przypadek został zawarty w opisie wad i cech.

4. Każda wada oraz cecha ma przypisaną określoną wartość punktową.


Ostatnio zmieniony przez Putin dnia Pon Maj 22, 2017 12:40 pm, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down

Admin
Wilkołaki: mechanika Pretty-red-tulip-swaying-art-animated-gif

Rola / pozycja :
Główny Administrator

Wiek :
Nie dotyczy

Multikonto :
Nie dotyczy




Admin

Wilkołaki: mechanika Empty
PisanieTemat: Re: Wilkołaki: mechanika   Wilkołaki: mechanika EmptySob Maj 20, 2017 5:58 pm


WADY


1. Wybraną wadę należy umieścić w Karcie Postaci i Informatorze w wyznaczonych w tym celu miejscach.

2. Każda wada ma przypisaną wartość punktową, którą postać otrzymuje do rozdania na Zalety.

3. Za wady typu "Lęk", "Alergik", "Psychopata" itp. otrzymujemy punkty jednorazowo, niezależnie od tego ile aspektów postanowimy wybrać.

4. Wady powinny być bezwzględnie odgrywane. W innym wypadku Mistrz Gry ma prawo ukarać gracza. Prócz tego ma pełne prawo wykorzystywać wady postaci podczas sesji.

5. Sugeruje się sensownie wplatać wady w historię postaci, by nie stanowiły jedynie bonusów do rozgrywki, a faktyczne odzwierciedlenie cech charakteru postaci.

6. Pozbycie się wady jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez specjalne zasługi w sesji z MG. Możliwym jest także jej nabycie również w sesji z MG za np. nieodpowiednie zachowanie.



Alegik 1pkt
Apsik! Na zdrowie! Najwyraźniej tutejszy klimat nie przypadł ci do gustu. Może to uczulenia na wszędobylskie pyłki brzozy, a może na coś innego? Jest mnóstwo możliwości, a jedna z nich stanowi twoje uczulenie. Od kataru, po łzawienie oczu, a na swędzącej wysypce kończąc. Nigdy nie wiesz co Cię spotka. I nawet nie próbuj jeść czegoś na co jesteś uczulony. Szybko się to skończy bólem brzucha i wymiocinami.
Wada działa we wszystkich formach.

Bestia 2 pkt
Nie, wcale nie chodzi tu o twoje łóżkowe podboje. Stresująca praca? Napięte relacje małżeńskie? To wada wprost dla ciebie! Pozbędziesz się problemu w postaci irytującego szefa oraz nieodpowiedniego partnera w ciągu chwili. Lepiej się nie denerwuj, bo przemianę masz murowaną. Besta w tobie aż prosi się o uwolnienie, a zapanowanie nad nią to dla ciebie znacznie trudniejsza sztuka. Innymi słowy mój drogi. Nawet szmer liści jest cię w stanie wyprowadzić z równowagi, co skutkuje natychmiastową transformacją w wilkołaka.
Wada działa jedynie w formie Homid.
Wada uniemożliwia wybór cechy "Opanowany".

Bez powonienia 2 pkt
“Kochanie, kupiłam nowe perfumy… Podobają ci się?” Tak, twoje życie miłosne w tym momencie może przejść dość duży kryzys. Nie poczujesz żadnych perfum, w zasadzie to twój węch jest tak badziewny, że nic nie poczujesz. Złapanie jakiegokolwiek tropu? A może próba zapamiętania woni? Zapomnij. Przyznam, że to trochę to kłopotliwe jak na wilkołaka, ale hej! Masz jeszcze inne zmysły.
Wada działa w formach: Glabro, Lupus, Crinos.
Wada uniemożliwia wybór cechy "Niuchacz".

Głuchy 2 pkt
HALO! SŁYSZYSZ MNIE? Coś jest z tobą nie tak. Twój słuch najwyraźniej mocno szwankuje w efekcie czego każdy musi mówić do Ciebie głośniej niż normalnie. Niby nic, a jednak w czasie polowania masz spory problem. Nie usłyszysz skaczącej sarny, jak i nie usłyszysz skradającego się tuż za tobą wampira, ale hej! Masz jeszcze inne zmysły!
Wada działa w formach: Glabro, Lupus, Crinos.
Wada uniemożliwia wybór cechy "Słuchacz".

Klucha 1 pkt
Stary, łap. Ohh, sorry, nie chciałem cię przebić tym sztyletem, myślałem że złapiesz. Przykro mi to mówić, ale twoja koordynacja ruchowa nie prezentuje się najlepiej. Poruszasz się, jakby ktoś cię zalał miodem. Smutne, a jeszcze smutniejsze jest to, że w piłkę możesz sobie pograć co najwyżej z amebą, ona powinna być na twoim poziomie.
Wada działa w formach: Glabro, Lupus, Crinos.
Wada uniemożliwia wybór cechy "Zwinny".

Lęk 1 pkt
Jak się wkurzysz, to nagle masz dwa metry w kłębie, kolosalne szpony, wielkie zębiska i odór z pyska. Problem w tym, że wciąż czegoś panicznie się boisz. No ale co poradzić, skoro pająki są takie włochate, a klauni mają takie wielkie nosy? Przy nich, nawet maszyna do zabijania wymięka.
Wada działa we wszystkich formach.

Nielubiany 1 pkt
Lubisz nocne spacery po lesie? Jakakolwiek nie byłaby odpowiedź, odradzam ich. Mogłyby skończyć się napadem stada wilków. Zwierzaki naprawdę cię nie kochają. Na twój widok koty zaczynają syczeć, psy szczekać, a gołębie uparcie srać ci na samochód. Nawet inne wilkołaki w twoim towarzystwie czują się niepewnie.
Wada działa we wszystkich formach.

Psychopata 2 pkt
Życie wilkołaka nie jest łatwe. Tu ktoś na ciebie poluje, tam robi problem bo ubiłeś mu ojca/matkę/syna/córkę/psa/kota/rybkę/żuka (niepotrzebne skreślić). Jak tu nie zwariować? Ty nam tego nie powiesz, bo akurat tobie ta sztuka nie wyszła. Za człowieka byłeś niestabilny i po przemianie też. Ciężko powiedzieć dlaczego, ale twoje zdrowie psychiczne pozostawia wiele do życzenia, a po staniu się wilkołakiem tym bardziej.
Wada działa we wszystkich formach.

Słabiak 1 pkt
Powiem wprost. Wyglądasz jak chuchro. Nawet siłę masz chuchra. Co gorsza przemiana w Crinosa nic ci nie daje. Okej, nadal jesteś silniejszy od człowieka i wampira, ale na tym koniec. Wciąż daleko Ci do twoich pobratymców. Twoja siła jest o połowę niższa od siły przeciętnego wilkołaka, co oznacza, że w starciu z takim osobnikiem już na start masz o połowę mniejszą szansę na wygraną.
Wada działa w formach: Glabro, Lupus, Crinos.
Wada uniemożliwia wybranie cechy "Siłacz".

Ślepy 2 pkt
No, może nie do końca jesteś niewidomy, tym nie mniej twój wzrok stoi gdzieś pomiędzy kretem a eugleną zieloną. W każdym razie, możesz być krótkowidzem, dalekowidzem, astygmatykiem, cokolwiek. Niewątpliwie posiadasz coś, co przeszkadza ci w normalnej obserwacji. W Homidzie okulary mogą pomóc, ale nikt jeszcze nie produkuje specjalnych oprawek wolf edition.
Wada działa w formach: Glabro, Lupus, Crinos.
Wada uniemożliwia wybór cechy "Obserwator".

Wilk faraona 1 pkt
Znasz taką rasę jak psy faraona? Macie ze sobą coś wspólnego, mianowicie sierść, którą masz równie szorstką i krótką. W ciepłych warunkach to nie problem, ale kiedy zastaną cię minusowe temperatury, zamienisz się w piękny sopelek. Odmrożenia gwarantowane. Prócz tego dodam, że jesteś bardziej podatny na ataki.
Wada działa w formach: Lupus, Crinos.
Wada uniemożliwia wybór cechy "Włośniasty".

Znamię Kaina 1 pkt
Jahwe i Kain niespecjalnie za sobą przepadali. Nic dziwnego. Mało kto lubiłby bratobójcę. Z Jahwe jednak lepiej sobie wroga nie robić, o czym biedny rolnik pewnie nie wiedział. Skończyło się to tym, że zesłał mu klątwę. Tobie pozostał po tym ślad. Nie radzę ci zadzierać z mafią w sułtannach ani żadnym innym kapłanem religii abrahamowych. Ich świątynie też lepiej omijaj. Podświadomie będziesz od nich uciekać, bo mogą mieć wodę święconą, albo inne przedmioty tortur wywołujące u ciebie poparzenia. Jeżeli nie będziesz w stanie od nich uciec, zamienisz się w Crinosa.
Wada działa we wszystkich formach.


Ostatnio zmieniony przez Putin dnia Pon Maj 22, 2017 12:41 pm, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry Go down
 
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wampiry: mechanika
» Wilkołaki: Niezarejestrowani
» Wilkołaki
» Wilkołaki: ogólnie
» Wilkołaki: informator

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ☦ Zanurz się w ciemności ☦ :: Dział organizacyjny :: Rasy :: Wilkołaki-
Skocz do: