NAGRODY UŻYTKOWE
UWAGA: należy pamiętać, że wykupiona nagroda nigdy nie zaneguje działania wady np. konserwatywny, a co za tym idzie jej wykorzystanie ma 50% szans na sukces. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku innych wad.Poniżej znajduje się lista nagród użytkowych, a więc takich, które po użyciu zostają automatycznie wymazane z informatora i wymagają ponownego kupna.
DOSTĘPNOŚĆ: wszystkie rasy
Infiltrator 2pkt - możliwość wykonania dodatkowego rzutu kością przy np. próbie otworzenia zamka. Próbuj szczęścia włamywaczu.
Po użyciu należy wykasować z informatora.
Komputerowiec 2pkt - możliwość wykonania dodatkowego rzutu kością celem włamania się do cudzego komputera np. poprzez złamanie hasła. Skusisz się hakerze?
Po użyciu należy wykasować z informatora.
Towar z Odzysku 2pkt - możliwość uzyskania wskazówki podczas sesji z MG. Popatrz nagle znajdujesz karteczkę ze wskazówką, udaje Ci się rozwiązać zagadkę, albo przypominasz sobie, że "coś" takiego jest Ci już znane, jakaś informacja lub pochodna informacji. Instynktownie wiesz co masz robić.
Po użyciu należny wykasować z informatora.
Pośpiech Kostuchy 3pkt - możliwość szybkiego i cichego wyeliminowania lub znokautowania jednego z NPC podczas rozgrywki. Przydatne podczas konfrontacji z dużą grupą NPC.
Po użyciu należy wykasować z informatora.
Na Paluszkach 3pkt - możliwość szybkiego czmychnięcia przed postacią NPC'a prowadzoną bezpośrednio przez Mistrza Gry, bądź przez gracza w przypadku odgrywania pomniejszego NPC.
Po użyciu należy wykasować z informatora.
Pani fortuna 3pkt - możliwość szybkiego i bezpiecznego wybrnięcia z patowej sytuacji zagrażającej życiu. Nie wymaga rzutu kością, albowiem wykorzystanie zawsze kończy się sukcesem.
Po użyciu należy wykasować z informatora.
Przyjaciel 4pkt - możliwość wezwania wsparcia "tajemniczego przyjaciela" w trakcie niektórych walk, rozmów i generalnie w sytuacjach kryzysowych.
Po użyciu należy wykasować z informatora.